vrijdag 2 september 2011

Vandaag alweer 6 jaar geleden



Vandaag 6 jaar geleden zijn wij getrouwd. Het was ook op een vrijdag en ook zulk lekker weer, als dat het vandaag lijkt te worden. Maar wat is er veel gebeurd in die 6 jaar. Ik was toen 6 maanden zwanger van Veerle. Pff 6 jaar geleden nog maar: toen veilig in mijn buik en nu gaat ze al naar groep 3 van de Basis school. Probeer die ontwikkeling maar eens bij te benen, niet normaal hoe snel dat gaat. Daarnaast woonden we toen nog in het noorden van Nederland (Grootegast grensgevalletje Groningen/Friesland). Nu weer terug op mijn roots: de Achterhoek. Twee hele ingrijpende, maar geweldige ontwikkelingen van de afgelopen 6 jaar.

P.s. Mijn trouwjurk heb ik samen met Auk Bakker ontworpen, getekend en gemaakt. Auk heeft een eigen Modevakschool in Groningen. Daarnaast ontwerpt zij en maakt zij kleding. Auk wint de ene prijs na de andere. Haar vakkundigheid mis ik misschien nog wel het meeste als ik terug denk aan 20 Jaar noorden. Het is dat om verschillende reden niet haalbaar is om wekelijks naar Groningen te rijden, maar wat zou ik graag de opleiding bij haar afmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten