maandag 12 september 2011

Abacadabra patroon nr. 106 Maat 122/128 van Cakewalk stof




Eindelijk heb ik de afgelopen weken, welliswaar mondjes maat, weer wat kunnen naaien. Ik heb twee ABC jurkjes gemaakt: 106 en 113. Als ik de patronen nameet denk ik dat ik 128 moet gebruiken (haar echte maat) maar eenmaal af vind ik het toch wel wat aan de ruimte kant, GRR. Het gaat wel wel, maar toch vind ik het iets meer aangesloten mooier. Vooral onder de oksel vind ik het wat aan de ruime kant.

Veerle kijkt op de foto wel blij. Maar ze vindt de rits aan de voorkant heel erg stom. De rits moet aan de achterkant of zijkant. ZO HOORD dat MAMA!!!. Nu lachen ze mij allemaal uit omdat ik de jurk niet goed aan heb. PFFFF begint dat nu al 5,5 jaar. Onder luidt protest heeft ze de jurk vandaag naar school aan. Ik ben benieuwd of ze comentaar heeft gehad. Ik denk dat het wel mee valt. Hoop ik ;)

Foto's van de 113 volgen nog. Jurkje is net gewassen en ik heb ook nog geen foto's op model gemaakt.

1 opmerking:

  1. O, wat komisch... de rits zit verkeerd zegt ze, hahaha. Nou ik vind de jurk mooi geworden, meisjes-stoer, helemaal super. Ze kan hem lekker lang doordragen met een longsleeve eronder.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen