vrijdag 30 september 2011

Abacadabra 113 maat 122/128




Eindelijk dan op mijn blog. Het jurkje is al even af. Ik ben alleen niet zo slim geweest. Ik had n.l. de foto's per ongeluk gewist. En moest dus wachten op het moment dat het jurkje weer gewassen, gestreken was. En ook niet onbelangrijk door de dame gedragen. Ik vind het jurkje zelf redelijk geworden maar echt enthousiast ben ik niet. Eigenlijk zou ik het patroonvan het jurkje liever iets getailleerder zien i.p.v. een rechte streep naar beneden. Bovendien heb ik heb 5 cm van de lengte af gehaald daardoor is het patroon van de stof aan de onderkant redelijk massief geworden. Ik moest kiezen tussen lonzig lang of een massief patroon. Nou het is dus het laatste geworden. De stof is een z.g. punta di roma jersey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten