woensdag 3 augustus 2011

FM Elodie maat 122/128






Mijn derde Elodie is een feit. Gemaakt van een Stenzo poplin die Veerle van Oma heeft gekregen. Dankjewel Oma! (Hij is uiteindelijk toch leuk worden hé?)
Het patroon blijft bij Veerle favoriet. Bij mij momenteel wat minder maar dat ligt aan mij en niet aan het ontwerp ;). Over deze Elodie heb ik n.l. wel erg lang gedaan. De blinde rits in de zijnaad wilde maar niet vlotten. Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik het jurkje maar niet in de hoek heb gegooid. En dit terwijl ik normaal mijn hand niet omdraai om een blinde rits in te zetten. Eén rits heb ik zelfs moeten weggooien omdat door het vele uithalen de tandjes waren beschadigd. Er rustte gewoon geen zegen op. Het is me uiteindelijk gelukt maar erg tevreden ben ik niet (lees: Pietje Precies). Gelukkig zit de rits in de zijnaad en valt het met het dragen niet op. Veerle kan weer zwiere/zwaaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten