dinsdag 10 mei 2011

foto's van Mareen shirt en Sue & Blu legging

Zoals beloofd de foto's van het shirtje en legging. Het moest vandaag alweer aan. Vol trots showde Veerle haar outfit aan juf. En nog leuker ze had net als de juf een kort rokje met een legging aan. Allebei hetzelfde, helemaal goed.




Aan het patroon van het shirtje heb ik niets veranderd. Ik vind het een super modelletje. Zoals meerdere mensen met mij al geconculdeerd hebben, heeft het een veel betere pasvorm dan FM Zoë. Ik vind het patroon zeker niet klein uitvallen, eigenlijk normaal. Mijn dochter is nu 121 cm en ik vind dat er nog voldoende groei ruimte in zit. Misschien als Veerle wat groter is dat de lengte van het shirt aangepast moet worden. Maar qua breedte?

Het patroon van de legging heb ik de (broeks)pijpjes 5 cm ingekort. 8 cm elastiek gebruikt voor het rimpelen. En de taillehoogte met 3 cm verlaagd. Daardoor zit het elastiek in de taille op z'n plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten