zondag 8 mei 2011

FM Xenodie maat 128 voor Veerle


Afgelopen week de laatste hand gelegd aan jurkje nr 3 de Xenodie (combinatie van Xenia en Elodie. Omdat foto's op model toch altijd een beter beeld geven kon ik het jurkje vandaag pas posten. De bovenpassen heb ik dubbel genomen. De rok enkel om een zo luchtig mogelijk resultaat te krijgen. De jurk valt ongetwijfeld nog mooier als het rok gedeelte uit twee lagen bestaat maar daar wordt het m.i. meer een feest-jurk van en dat wilde ik niet. Ik had een draagbare jurk voor ogen die ze ook naar school aan kan. Op 1 cm vanaf de zoom heb ik een bandje gestikt wat de rok iets meer "body"geeft. En niet te vergeten de rok draait en zwiert perfect.







1 opmerking:

  1. En of ze zwiert!! Wat een supercombi de Elodie met dat bovenstukje!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen