dinsdag 4 oktober 2011

Tricot jurkje nr. 3 FM Antonia




Tricot jurkje 3 is ook af. Ook hiervoor weer FM Antionia als basis gebruikt. Veerle had geen zin om mee te werken om foto's te maken. Al weer mama!!  Grr denk ik, verwende aap, ja je hebt alweer een nieuw jurkje en dan ook nog zeuren. Maar ja het kind kan het ook niet helpen dat ze zo snel groeit dat er bijna niets van vorig jaar haar past en dat mama zo graag achter de naaimachine kruipt. Oké geen strijdt dan maar actie foto's. Eerlijk gezegd ook wel leuk. Bovendien het bewijs dat Veerle's kleding klimproof moet zijn.
p.s. de foto's zijn geflitst daardoor wat overbelicht en zijn de kleuren op de foto's fletser dan in werkelijkheid.

Jurkje 4 wordt een Olivia zoals deze  http://astridskreaties.blogspot.com/2011/04/tricot-olivia-maat-122-128-geinspireerd.html . Maar dan met andere stofjes en een lange mouw.
Dan ligt er nog een Elodie geknipt klaar voor een vriendinnetje van Veerle die wel wat extra aandacht heeft verdient. Het meisje heeft het op dit moment niet gemakkelijk. Ik heb haar een verjaardagsjurk beloofd. Och wat keek dat kind blij. Ze wist niet hoe ze het had. 25 oktober moet die af zijn. Dat wordt dus doorstomen.
Oh ja. Ook nog een wat poppenkleertjes voor zondag en dinsdag moet mijn zelfde getekende knoopjurk in de pas zijn. Ik hoef mij niet te vervelen dus. Alleen mijn huishouden lijdt hier wel wat onder, helaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten