zondag 6 februari 2011

Archief: Mijn eerste Elodie zomer 2010 gemaakt voor het WK voetbal

Vanochtend heb ik eens goed gekeken in de kast van mijn dochter naar de voorjaars / zomerkleding. Oeps er is niet veel meer wat haar past. Eigenlijk wist ik het ook wel, ze is ook zo enorm gegroeid. Dat wordt dus naaien: Inspiratie genoeg maar oh die tijd. Tijd en ik zijn eigenlijk geen vriendjes. Ik verwacht altijd meer van Tijd dan dat hij me kan geven. Hij geeft me maar 24 uur per dag en ik daarvan moet ik er toch echt een aantal slapen. Bovendien heb ik een echtgenoot, dochter en hond waaraan ik ook met liefde tijd geef. Tja en dan ook nog een noodzakelijk kwaad: het huishouden. Niet mijn hobby maar ik heb het wel graag schoon dus..... Niet zeuren, maar poetsen.


Dit is mijn eerste Elodie gemaakt van couponnetjes. Nu is Oranje niet mijn favoriete kleur maar ik vond het vorig jaar wel erg leuk om iets in het oranje te maken voor mijn dochter, gezien de oranjekoorts die toen heerste tijdens het WK voetbal.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten