zondag 6 februari 2011

Archief: FM Olivia met legging maat 116

Helaas is dit tricot jurkje ook te klein, tot groot verdriet van Veerle. Gelukkig heb ik haar kunnen troosten:  Lievert, mama heeft nog rode stippeltjes in de kast liggen. Ik maak een nieuwe, grotere voor je. Pff ben ik even blij dat ik afgelopen najaar nog een metertje in de opruiming heb meegenomen. Want anders was dit jurkje ook als knuffel exemplaar in bed beland. Haar favoriete slaapzak en badpakje liggen al in haar bed omdat ze er geen afstand van kan doen. Ik vind dit naast vele knuffels meer dan genoeg!!!

Voor dit jurkje ben ik geïnspireerd door het merk Brand for girls. Ik vind met name het flamengo jurkje zo leuk maar ook o zo prijzig. Ik vind het zelf een redelijke look a like.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten