vrijdag 19 april 2013

FM Bandito

 
 Mijn eerste Bandito is een feit. Het patroon heb al enige tijd in huis, maar op de een of andere manier kwam het er nooit van om te maken. Raar eigenlijk want hij is leuk om te maken. Toch ben ik over het resultaat niet echt tevreden en dan heb ik het m.n. over de afwerking. Om het geheel wat frisser te laten ogen heb ik ervoor gekozen om de naden van een wit stiksel te voorzien. Áangezien ik geen cover heb heb ik dit met de naaimachine gedaan. Pff wat een rotklus: Het duurt een eeuwigheid en dan ook nog geen strak resultaat. Daar baal ik best wel van. Maar ik haal het niet meer uit!! Bovendien is er bijna niemand die er met de neus strak bovenop zit.  Daarnaast vind ik de maat /patroon best wel ruim uitvallen. Maar zo heeft ze er langer plezier van. Dat stoort mij i.g.g. niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten