donderdag 14 februari 2013

CZM Mareen jurk in Nicky velours





Het eerste jurkje van 2013! Een Mareen in maat 146/152. Op verzoek van Veerle voorzien van een buidelzakje (FM Bandito) afgewerkt met donkerblauwe tricot. De kol heb ik gemaakt van 1 laag nicky en 1 laag tricot. Vorig jaar heb ik voor Veerle 3 mareen jurkjes gemaakt van Nicky: noodgedwongen heb ik op 1 van die jurkjes een tricot kol gemaakt. In het dragen vind Veerle die tricot kol fijner dan 2 lagen Nicky. Die vind ze te pompeus en te strak met het aan het uittrekken. Nu een compromie. Ik ben benieuwd hoe haar dat bevalt.


1 opmerking:

  1. Wat een mooi stofje heb je gebruikt! Het blijft een super model om te maken en volgens mijn meiden draagt het ook erg fijn. Hier inderdaad ook een combi-col van half nicky half tricot gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen