maandag 31 december 2012

Verjaardagsjurk voor Veerle's 7e verjaardag.




De verjaardag van Veerle is vandaag alweer 1 maand geleden. Door een overvolle harde schijf kon ik geen foto's inladen. En wat is een Naaiblog bericht zonder foto's....................
Nu wij eindelijk kerstvakantie hebben en de rust een beetje over ons komt, komen wij aan klusjes toe die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang op ons liggen te wachten. Een daarvan is het opschonen van de harde schijf. Wij zijn nog lang niet klaar met het opschonen, maar er is inmiddels wel voldoende ruimte ontstaan om de fotocamera leeg te kunnen halen. Yes, ik kan mijn blog weer bijwerken!

De foto's van de verjaardag zijn niet van geweldige kwaliteit. Ik heb er nog eentje van de kerst toegevoerd, ook niet helemaal super maar misschien ietsje beter.



Deze jurk bestaat uit een bovenstukje uit een Ottobre, maat 146 en een verbrede Elodie rok. De mouwtjes heb ik weggelaten. Gezien de stevige stof vond ik mouwloos wel zo pittig staan. De jurk is helemaal gevoerd en voorzien van een tulle laag.

Legging en Shirt zijn ook van Ottobre. Legging maat 134 en Shirt maat 140.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten