maandag 31 december 2012

Joggingbroek voor D.



Voor het zoontje van een heel lief vriendinnetje van mij heb ik een joggingbroekje gemaakt. Het mannetje is zo smal dat ze altijd problemen heeft met broeken kopen. Toen we onlangs samen naar de stad gingen vertelde zij dat de zoveelste joggingbroek moest terug brengen. Gezien zijn lengte heeft hij maat 140 nodig maar alle broeken in die maat glijden hem zo van zijn lijf. Ik heb haar toen aangeboden een joggingbroek voor D. te maken. Nou snap ik wel waarom mijn vriendin problemen heeft met goed passende broeken voor haar zoontje te vinden: Ik heb voor hem uit Knippie 01-2010 nr. 13 een maat 110!!! overgenomen en deze verlengd tot maat 140. Het broekje zit hem van achteren nog best wel een beetje royaal. Maar voor een joggingbroek mag dat ook wel. D. Is er blij mee: de broek zit lekker, is lekker zacht en glijdt niet van zijn billen. Missie geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten