maandag 11 juni 2012

Jurkje voor mijzelf

Met veel kunst en vliegwerk is het dan toch gelukt om mijn jurk voor het huwelijk van mijn schoonzusje en zwager af te krijgen. Woensdagavond 22.30 was hij af. Terwijl hij donderdag aan moest! Met grote dank aan mijn moeder!





Doordat ik op de valreep toch nog bolerootjes voor de bruidsmeisjes ben gaan maken nam de druk enorm toe. Ik kan slecht onder druk presteren. Mijn vingers stonden helemaal verkeerd en door de stress zag ik het ook allemaal niet meer. Zoals de opstaande boord met kraag getekend was kwam het niet goed. Veels te kolossaal. Bovendien klopte de verhoudingen van geen kant. Doordat mijn lerares de school heeft gesloten kon ik geen beroep meer op haar doen. Samen met mijn moeder hebben we de opstaande boord veranderd in een staander. Het splitje mv. ingekort.
Uiteindelijk heeft mijn moeder de kraag en staander in elkaar gezet en aangezet. Mijn bibberende stressvingers weigerde dienst.
De valling van de kraag is niet helemaal geworden wat ik ingedachten had. Maar gezien de situatie ben ik dik tevreden. Het jurkje heb ik zelf getekend. De kraag was ff snel door mijn lerares bedacht en getekend. Wijze les voor de volgende keer: Ik moet dichter bij mijzelf blijven staan en het zelf doen. Dank zij de kennis en vakbekwaamheid van mijn moeder is het goed gekomen. Mam dank je wel voor al je hulp van de afgelopen weken!

P.s. de foto's zijn niet van de bruiloft maar van gisterenavond.

1 opmerking:

  1. Ziet er toppie uit hoor,door de print v/d stof zie je niets van evt.probleempjes met je kraag.Leuk weer wat voor jezelf,en goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen