dinsdag 7 december 2010

Jurkjes op model






Een paar fotootjes op model. Met beide jurkjes was Veerle super blij. De ene aan en de andere mee naar school om te showen. Helaas heb ik niet veel keuze in de foto's want om 12.00 uur kreeg ik van juf een telefoontje of ik Veerle wilde ophalen. Ze klaagde 's ochtends al over buik- en oorpijn. Maar ze was ook zo hyper dat we dat we de signalen aan spanning toegeschreven. Helaas hadden we het dit keer mis. Ze was wel degelijk ziek: Hoge koorts, overgeven en oorpijn. We hebben haar verjaardag, tot haar en ons grote verdriet, afgeblazen. Daar zaten we dan een ziek kind, koelkast vol lekkers en geen visite. Oh. ik had zo'n spijt met m'n popje. Ze was zo boos dat we zelfs haar kinderfeestje, waar ze zich zo op verheugde, verplaatste. Maar ja, wat is wijsheid?  Feest vieren een een ziek feestvarken leek ons geen goed plan. Nadat we haar tot bedaren hadden gebracht en we er haar overtuigd hadden dat het beter zo was. En dat ze het kinderfeestje een weekje later zou krijgen. Kwam ze tot rust en zagen we dat ze het echt goed te pakken had. Pff, wat was dat een moeilijke beslissing. Achteraf weet je pas of je de juiste keuze hebt gemaakt. Morgen krijgt ze haar lang verwachte feestje. Eerlijk gezegd vind ik het zelf minstens zo spannend. Veerle is onze eerste en enige kind, dus organiseren we ook voor het eerst een kinderfeestje. Gelukkig doen we het samen en hebben we een de 21-jarige dochter van vrienden als extra hulp. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten