vrijdag 24 februari 2012

Kiezelige Mareen (laatste winter 2011-2012)


Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef had ik twee Mareen jurkjes geknipt. Dit is de tweede en tevens laatste. De Kiezeltje kenners onder ons zullen het ontwerp ongetwijfeld herkennen. Vanaf het eerste moment was ik helemaal weg van dit jurkje en staat dus al 3 jaar op mijn planning. Ook al is het jurkje van een oudere collectie ik blijf hem super leuk vinden. Yes, het is er dan nu eindelijk van gekomen. Het is bewust geen exacte kopie. Dat vind ik niet leuk.   Aangezien het laat in het seizoen is heb ik het jurkje bewust wat langer gemaakt, in de vurige hoop dat ze hem volgend jaar ook nog past.

In mijn hoofd ben ik al druk aan het voorbereiden op de voorjaars/zomer kleding. Ik moet nog wat kleding voor mijzelf afmaken en dan mag de schaar in de voorjaarsstofjes. Eerlijk gezegd heb ik daar meer zin in dan in het afmaken van mijn eigen stukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten